אנגלית
רוסית

מומחה אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש צוואר

את המונח אף אוזן גרון אנו שומעים לא מעט פעמים אך לא הרבה מאיתנו יודעים מהו בדיוק אומר. המעברים באף, באוזן ובגרון מחוברים להם בצורה חכמה ות ובעיות בהם יכולים להשפיע על כל אחד מהאיברים. מומחה אף אוזן גרון הוא הרופא שמומחה לעניינים אלו ופרופסור ברוורמן יצחק הוא מהמומחים המנוסים והמקצועיים בתחום.

 

אף, אוזן גרון ושלל בעיותיהם

 

כשאנו נחשפים לבעיות באף, באוזן ובגרון, אנו יכולים להבין שהבעיות והפרעות במערכות אלו יכולות להיות קלות או חמורות. יתכן ומדובר בשפעת פשוטה , בצינון קל או בדלקת ויתכן גם שיופיע גידול או בעיה חמורה יותר. יש מגוון רחב של בעיות שמחייבות התייעצות עם מומחה ודרך הפתרון הוא מורכב. בעיות רבות כמו בעיות בסינוסים, בעיות במחיצת האף, בעיות באוזניים, בגרון בצוואר או במיתרי הקול יכולות להופיע ודורשות טיפול ופעולות כירורגיות המחייבות מיומנות.

פרופ׳ ברוורמן יצחק יעניק לכם טיפול אישי, מקצועי ומנוסה.

 

 

כל הדרכים מובילות למומחה

 
  • יש לבחור מומחה אף אוזן גרון בקפידה על פי מספר פרמטרים. הכימיה בין המטופל למטפל חייבת להיות מירבית. אחרי שתגיעו לייעוץ הראשוני המומחה תבינו מיד מדוע מדובר במקצוען הטוב ביותר ומדוע הבחירה בו תקנה לכם שקט נפשי וידיעה שאתם תמיד בידיים טובות.
  • אי אפשר לעבור פרוצדורה באזור האף האוזן והגרום בלי לדעת את כל הפרטים. פרופסור ברוורמן יצחק יבדוק היטב מה הבעיה, כל הפרטים יימסרו למטופל עד לווידוא הבנה מוחלטת איתו של כל ההכנות המקדימות, מהלך הטיפול ותקופת ההתאוששות. כל טיפול יכול לכלול הכנה שונה, זמן התאוששות וחזרה לשגרה שונה וכמובן יש סיכונים וסיבוכים שאמנם הם מעטים אך המטופל צריך לדעת מהם.
 

טיפול לכל שכבות האוכלוסייה

 

כולם יכולים ליהנות מטיפול איכותי ללא פשרות, גם קשישים וילדים קטנים. שערי הקליניקה של פרופ ברוורמן יצחק פתוחים לכל הבאים כדי לשמוע ולהתייעץ לגבי הבעיות שמטרידות אותם ללא הרף.

בין אם מדובר בניתוח אסתטי או בניתוח שאמור לפתור בעיה כרונית, אנחנו כאן כדי לשמוע מכם ולעזור. פרופסור ברוורמן יצחק הוא מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה ומרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

לקביעת תור השאירו פרטים

או התקשרו 052-9708068

לקביעת תור השאירו פרטים

דילוג לתוכן